aaaaaaaaaaaaaaaaaa

Fredag idag, har varit grymt lugnt. Slutade jobba klockan halv 8, och sedan dess har jag bara legat i soffan och degat :p Jobb imorn till kvart över tio, känns inte så jäkla kul... men de är pengar, och snål som jag är så kunde jag inte tacka nej till de :p Sitter just nu och väntar på att min nerladdning av dom första 26 avsnitten av bleach är klar. Ska bli riktigt kul att se bleach en runda till, fin serie de där :) helvete, märkte att hastigheten har gått från 1.5mbit/s till 200kbit/s... INTE NICE! Verkar som att de inte blir klart före klockan 2 i så fall... då hinner jag ju inte se så många <.<


Jobbar även på söndag, 11 - 19.15! Tror jag kommer få en riktigt fin januari lön, tror jag jobbat tre av fyra helger. I veckan jobbar jag 6 dagar. I februari kommer jag faktiskt gå på schema, ska bli riktigt nice att veta att man faktiskt har tider en hel månad framöver!

Börjar dock bli sugen på fest, har som sagt jobbat tre helger i rad, så har varit lugna helger hela januari tror jag.. Och imorn ska tydligen petter å dom festa >.< vart grymt sugen på att följa med dom men men, är som sagt snål...

jaja har skrivit nog mycket för idag. Sov gott folket! (Min nerladdning ligger på 400kbit/s nu :D)

Kommentarer
Postat av: tezsa

ah du är så snäll marcus men det gick bra...gunnar och majjas matte hjälpte till :) du jobbade ju...hade allt tänkt på dig först ;)



det är fest hos dallan vecka 8, du ska dit.

kram!

2009-01-25 @ 10:23:48
URL: http://tezsa.blogg.se/
Postat av: elin

jobbarn ;> ring nästa gång du vill ha skjuts! :D

2009-01-25 @ 23:39:40
Postat av: Sandra

MEN HALLÅ!

Det är din kusin som skriver. Fan va nice att du har blogg ;)

2009-01-29 @ 15:22:02
URL: http://livefromstockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0