blä

Måndag... idag har jag vart ledig. Skönt med en ordentlig sovmorgon :) När jag väl vaknade for jag in till stan och drack kaffe me klinkan. Sen lämnade jag också in min mobil på reparation :D Kändes som att de var dags, haha. Så just nu kan jag inte nås på mobilen. Förhoppningsvis har mor min läst mitt mail så hon tar med min gamla till jobbet imorn! Jobb imorn... börar klockan 06 igen. FY! Hatar de, men får iaf sluta tidigt. Blir att dra till nått café och hänga en stund sen efter jobbet.

Just nu sitter jag och ser Naruto episode 66-67 one hour special!. Kung avsnitt :D Kan också tillägga att jag gav petter en till chans i blogg SM, bara för att han förlorade så snabbt. Känner mig inte så oroad, han kommer snart glömma bort att blogga igen ;)


Jaja, blir ett kort inlägg idag. Kommert inte på nått vettigt att skriva :p

Sov gott!

//ZK


För er som undrade om jag dött idag. Nej, som jag skrev tidigare har jag lämnat in mobilen på REPARATION! :D Min jätte snälla kusin kom förbi nu och folk hade blivit oroliga då dom ringt och jag vägrat svara :p Dessutom hade hon tagit mitt skit pass kl 06 så jag får sovmorgon till 12.00 istället! :D

Tack therese, du är bäst :D

Kommentarer
Postat av: Zacke Zanfridsson

you have underestimated me my friend, i will take over the world with my words of HONOR! muheheh!

btw plus för att de alltid är lika roligt å läsa "klinkan" ser alltid hur förbannad och agressiv han blir framför mig = roligt och totalt ofarligt. btw=4/5

2009-01-19 @ 21:52:49
URL: http://petterwiklund.blogg.se/
Postat av: tezsa

Åh nu blir jag ju lite rörd! :) Du kan vara bäst!

allt för dig kusin ;) ses i morrn! kram

2009-01-20 @ 21:46:14
URL: http://tezsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0