Bloggandet börjar om igen...

Efter jag fått den dumma idén att utmana petter i ett "blogg-vad" som han var idiotisk nog att acceptera måste jag börja blogga. Mitt förslag kom efter att han har länken i sitt msn namn men uppdaterar bloggen en gång om året vilket jag tyckte var irriterande. Vadet går ut på att vi måste uppdatera bloggen minst varannan dag, annars har man förlorat och är en looser.
Hmm, känns som att jag kommer förlora detta. Jag hatar att skriva saker och har ingen...inget ordförråd verkar det som, suttit i flera minuter nu utan att kommit på vad ordet heter...fantasi? Äh de ordet får duga. Det kommer iaf inte bli nån författare av mig om man säger så. Idag vaknade jag av det vackra ljudet från min mobil. Blev inte särskilt förvånad när det var coop som ringer och frågar om jag vill jobba. Det finns bara två nummer som ringer mig innan kl tre på eftermiddagen, min mor och mitt jobb. Kan iofs inte klaga eftersom jag behöver pengarna, så jag tackade ja och for och jobbade i ett par timmar. När jag väl kommit hem var de bara att laga mat och fara å spela innebandy en timma me grabbarna.

Efter innebandyn har jag suttit i soffan och sett Jurassic Park III. AWESOME!!!!!!!!! Fan finns ingen som kan tycka dom rullarna är dåliga! Nu sitter jag här kl halv tre och ser Joey och försöker komma på något bra att skriva. Imorn är jag ledig! Så när jag vaknar ska jag å petter dra till nodo å ta oss en fika...sen kanske jag borde lämna in min iPhone som vart trasig sen jag köpte den. Börjar nog bli dags kanske?  Aja tror de är dags att sluta skriva nu, börjar få skrivkramp och jag måste ju ha nått "intressant" att skriva nästa gång också!

Sov gott :- )


//ZK\\

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahh smart move there! spara saker till nästa gång. plus för jurassic park oxå.. älskar 90tals filmer mmmm... så du får nog totalt 3 leenden av mig ett skratt ger plus 2 dock, men not this time baby! men helt klart godkännt för att göra det tydligt i mitt suddiga tal du får en 3:a av 5.

2009-01-14 @ 02:39:51
URL: http://petterwiklund.blogg.se/
Postat av: Tezsa

Åhh det var på tiden , va bara du som inte bloggade i hela världen typ ;P ska följa den VARJE DAG!

ser att du också varit ledig idag, nice!

jobbas det i morrn? jag börjar 16. kram!

/lajninen

2009-01-14 @ 14:43:15
URL: http://tezsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0