En lugn lördag..

När jag kom hem från jobbet  igår var jag astrött, så tänkte att jag skulle ta mig en snabb powernap. Klockan 17.30 la jag mig i sängen å somna. Powernapen slutade 11.20 idag. Då blev de direkt stress så jag skulle hinna till jobbet i tid, började jobba klockan 12.  Idag har vart en lååååååååångsam dag på jobbet, har vart totalt otaggad.  Klarade mig igenom dagen med nöp och näppe. Sen fick jag skjuts hem av Therese. När jag kom hem böt jag snabbt om och sen for jag och hälsade på henne och Erika :)  Therese bjöd på kladdkaka med daim, den var riktigt god! Sen satt vi och spelade uno. Jag sög ._. Men åsa var värst, hon kom överlägset sist.


Klockan är nu 23.08  och jag funderar på vad jag ska fördriva tiden med innan jag går och lägger mig. Tompe ville att jag skulle komma å hälsa på dom hos samme. Men jag pallar it gå in till stan å va nykter på en fest där alla dom kommer vara dödsfulla.  Sitter iaf och ser nån skitfilm på fyran nu.

Min idé att sluta snusa verkar inte gå så bra än, känns som att jag är värre än nånsin just nu.  Tjugo minuter utan snus är typ en omöjlighet känns det som, känner mig grymt vek xD


Aja ska sätta på nån rulle nu som jag kan somna till.

Ha de

/ZK

Kommentarer
Postat av: tezsa



det var skoj att du kom :) även om du sög i uno ;) haha... jag ska inte säga så mycket*

men det måste vi iaf göra om !

kram

2009-01-18 @ 10:28:14
URL: http://tezsa.blogg.se/
Postat av: Erica

Å jag kan ju bara hålla med tessan! Jättekul att du kom! Fast du visste ju att du var välkommen :)

Å så kass var du inte! Det var bara tufft motstånd :P

2009-01-18 @ 22:25:27
Postat av: Zandreas Zanfridsson

gash.. du har inte vunnit än! jag har bara haft fullt upp med en massa andra världsproblem.. men det var en fin liten story iaf så du får en 4/5 (hope you find you're conscience and realize I'm right ;// )

2009-01-19 @ 15:16:56
URL: http://petterwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0