Ledig dag!

Idag har jag vart ledig :) Vaknade runt ett av väckarn, ringde petter å sa att jag skulle börja bege mig in mot stan. När jag kom dit hade Petter hittat Bergh å Tony så dom satt och fikade på röda lyktan... Så vi satt där ett tag och pratade om allt mellan himmel å jord.   Nu sitter jag här igen och försöker komma på nå att skriva.. Ska å lira bandy om två timmar tror jag, får se om dom ringer å hör om jag ska va me... dom brukar göra de iaf :p

Vad ska man äta till middag idag då? Har slut pengar så måste snåla till imorn då man får lön igen.. Imorn börjar jag iaf jobba klockan 06, de är de värsta som finns >.< Då måste man sova på dagen i några timmar och sen är man ändå trött hela dagen. Kände mig ganska smart idag när vi fikade btw! Vi började prata om lite amerikansk historia sen började vi prata om vilka presidenter som var på Mount Rushmore, jag kunde faktiskt 3 av dom 4 ansiktena! Kan ni de? Dom är iaf, Abraham Lincoln, George Washington, Theodore Roosevelt (dom tre som jag kunde) och  Thomas Jefferson.

Aja nu ska jag göra lite middag och se lite Soul Eater...

uppdaterad två dar irad, suck on that petter!

PS. Måste tillägga till alla er som har tid över. Ni måste kolla in serien The Big Bang Theory! Ni kommer inte ångra er :D

 /ZK

Kommentarer
Postat av: elin

The big bang theory! <33

2009-01-14 @ 22:11:58
Postat av: ZZ

gash, 2 dar irad.. antar att du var ivrig för revansh sen igår och såg en möjlighet här när min hjärna inte återhämtat sig.. mycket listigt din gamle räv. Du irrar bort dig mycket mindre än mig och du kunde faktiskt 3 av namnen på mount rushmore jag ger dig en p för varje ansikte + en extra för din förmåga att inte irra bort dig.. that makes 4/5

2009-01-15 @ 01:31:03
URL: http://petterwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0