Tagga!

Börjat jobba klockan 06 idag...så självklart är jag dödstrött och vill sova nu. Måste överleva ett tag till, 19.00 börjar ju hockeyn! Får bara hoppas att kvallan på streamen är bra så matchen är värd att kolla på :)  Efter jobbet idag for jag å hängde me Tony å Petter på röda lyktan å drack lite kaffe (Löfbergs lila = crap). När ska MoDo börja bli sponsrade av nå kaffe företag? Får ju dåligt samvete varje gång man köper/dricker kaffe... Tredje inlägget nu på tre dagar, måste säga att jag imponerat mig själv och jag känner att petter är rädd att han kommer förlora detta vadet!  Känns skönt med att ha fått lön idag, har känns tärt som fan att leva på mynt i två, tre dagar haha. iPhonen var ett dåligt planerat inköp ekonomimässigt!
Vad ska man äta egentligen? Jag suger på att göra mat och de är grymt tråkigt. Har ni några tips får ni gärna skriva en kommentar!

Kan också passa på att säga att jag funderar starkt på att sluta snusa. Klarade ju mig relativt bra i början på förra sommaren med två månader utan snus. Det enda negativa var väl att jag var arg på allt och alla, det var inte många som jag inte tyckte förtjänade att dom borde dö en plågsam död...

Imorn jobbar jag 07-12.30. Kan inte fatta hur de kan vara så grymt stor skillnad på att gå upp 05 och 06. Då jag börjar 7 är jag aldrig trött, men när jag börjar 06 är jag död hela dagen... 

Aja, nu ska jag nog till statoil och köpa nudlar! :- )

GO MODO!!

//ZK



MODO 2 - 1 BRYNÄS!!!!!!!!! YEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!

Kommentarer
Postat av: ZZ

3days in a row.. ^.^! funderar oxå på sluta snusa faktiskt.. when the time is right ^.^ de här får du iallafall en 3,5/5 skulle varit en 4a men så blev jag påminnd att aik förlorade i slutet -.-

2009-01-16 @ 11:45:24
URL: http://petterwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0