wosh

idag har jag jobbat 12.30-20.30.  Tiden har gått grymt snabbt! Kanske iofs var för att jag typ bara suttit i shop express kassan och halvsovit hela dagen :p Sitter och ser prisonbreak nu! Är på sista avsnittet av första säsongen nu :) Och inatt börjar lost om <3 fan kung serie :D Det blir förövrigt en lugn helg, jobbar fre - lör - söndag. Jäkligt nice eftersom pengarna behövs väldigt mkt.

Kan säga att jag försökte göra mjölkstuvade makaroner idag. Satte mjölk i en kastrull och gick och kollade på prison break. Några minuter senare hör jag att de har kokat över så jag har mjölk överallt plus att de var mjölk fastbränt i botten på kastrullen...mitt försök till middag gick inte så bra dvs :p  Min mobil har slut batterier och laddarn är hos far och mor, så jag har inte kunnat ha på den nu på 2 dagar, så om ni har ringt äre därför jag it svarat xD


Jobb 12-20.15 imorn också. Inte nice att jag missar hela första perioden av hockeyn >.< Och det blir inte bättre av att jag lämnat in iPhonen så jag kan inte sitta och nöta swehockey på mobilen hela tiden heller...

Aja ska se lite pb och lata mig i soffan, vi hörs!

klinkan = noob

Kommentarer
Postat av: Anonym

mjölk börjar koka jävligt fort! :O och inte lyssnade du på mitt råd att kolla upp nåt recept inte.. :/ egd.



xD

2009-01-21 @ 23:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0